čtvrtek 8. dubna 2010

Z MÉ TVORBY






KERAMIKU ... jóóó tak tu fakt můžu

5 komentářů:

  1. MÁŠ ŠIKOVNÉ RUČIČKY A OBROVSKÉ SRDÍČKO.....JSEM RÁDA,ŽE JSI TADY.PÁJA

    OdpovědětVymazat
  2. Pájo, moc ti děkuji za milá slovíčka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marcelko, nechala jsi u me komentar a tak jsem te objevila. Takze diky za komentar u me a.....kloubouk dolu!!!!! Opet si budu muset zacit stat za svym nazorem, ze jsem teda tvoric maximalni amater, protoze kdyz vidim, co delas ty. No to je neco!!!!! To se teda s nalepenim deseti srdicek na papir vubec neda srovnavat. Moc krasne to mas!!!! Zase bych se prisla podivat, jestli muzu. Hezky vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, to je milé. Moc děkuji za komentík. Já jsem tě objevila přes Pavlu. Budu moc ráda když ke mě zase někdy zabloudíš. Já tu teprve začínám a učím se vkládat a tak... Já k tobě budu určo čumákovat. Měj se fajn Máca

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, jsem ráda, že jsme se tu potkaly, máte nádhernou zahradu a úžasnou keramiku, tu já mám moc ráda...už se moc těším na další fotky, protože určitě zase ráda nakouknu...mějte se Helča

    OdpovědětVymazat